خریدی دلچسب در برترین مراکز خرید سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

برای اینکه در سفر به سنت پترزبورگ خریدی مناسب و دلچسب داشته باشید بهتر است ابتدا بهترین اماکن خرید من جمله مراکز خرید مدرن و بازارهای هفتگی را شناسایی کنید تا هم از اتلاف وقت جلوگیری شود و هم خرید مناسب تر شود . در زیر چند گزینه مناسب به عنوان بهترین مراکز خرید این شهر معرفی شده اند که گردشگران تور سنت پترزبورگ با مراجعه به آن ها می توانند هر آنچه که بخواهند بیابند .

مرکز خرید نوسکی سنتر سنت پترزبورگ

یکی از بهترین مراکز خرید در سنت پترزبورگ نوسکی سنتر است که در قلب این شهر فرهنگی واقع شده و از بزرگترین ها در این منطقه محسوب می گردد . Nevsky Centre در سال 2010 در تقاطع خیابان های نوسکی و وستانیا تاسیس شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . این مجتمع تجاری دارای پارکینگ ، فود کورت ، مرکز بیزنس مدرن با منظره ای از شهر ، کافه ، رستوران و فروشگاه های متعدد می باشد .

برترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

در سنت پترزبورگ از کجا خرید کنیم ؟ یکی از سوالاتی است که گردشگران قبل از سفر به سنت پترزبورگ می پرسند . در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از بهترین گزینه ها مرکز خرید گالریا است که از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید در سنت پترزبورگ به شمار می اید . در این مجتمع تجاری بزرگ تمامی سلیقه ها اقلام موردنظر خود را یافته و می توانند خریداری کنند . Galeria Shopping Mall با 5 طبقه و بیش از 300 فروشگاه یکی از بزرگترین مراکز خرید در مرکز شهر است که همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز می باشد .

راهنمای خرید در سنت پترزبورگ

مرکز خرید گوستینی دیور سنت پترزبورگ

گوستینی دیور در خیابان معروف نوسکی واقع شده و یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سنت پترزبورگ می باشد . این مرکز از اولین بازارهای سرپوشیده با گذرگاه های طاقدار در جهان است و امروزه با بیش از 170 مغازه و فروشگاه از مکان های مناسب برای خرید در سنت پترزبورگ می باشد . نزدیکی این مرکز خرید به ایستگاه مترو سبب شده تا دسترسی به Gostiny Dvor آسان گردد .

برترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

اوت لت بیلز سنت پترزبورگ

در اوت لت بیلز علاقه مندان به خرید می توانند برخی از اجناس قدیمی را با تخفیفاتی استثنایی خریداری نمایند . در این مرکز از انواع پوشاک گرفته تا بدلیجات ، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، اسباب بازی و … یافت می شود . توجه داشته باشید که اوت لت بیلز غیر از سنت پترزبورگ در گرجستان ، آریزونا و فلوریدا نیز شعبه داشته و فرصت خرید مقرون به صرفه را فراهم می کند .

مراکز خرید ارزان سنت پترزبورگ

منبع : لذت سفر | راهنمای جامع تور روسیه




:: برچسب‌ها: مراکز خرید سنت پترزبورگ , مراکز خرید روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: